Cena skrev:Vreki skrev:Jeg troede lige at jeg var smart, jeg fandt ud af at når man mangler ressourcer til at købe noget, så kan spillet automatisk skabe en quest til at finde ressourcerne.
Desværre sendte sendte questen mig hen for at lokke reservedele ud af en ThunderJaw, det gik "Ikke så godt"
Er det den der hedder opgave? Jeg har ikke selv brugt funktionen endnu da jeg har svømmet i ressourcer
Jeg har snart fundet alle collectibles så mangler efterhånden kun sidemisioner og story
Den specielle armor er virkelig OP. Hold nu op den kan tage meget skade før man begynder at miste liv. Men den er faktisk lidt irriterende fordi det lyder som om den er lavet af palietter når man løber rundt
Allanb skrev:Cena skrev:
Den specielle armor er virkelig OP. Hold nu op den kan tage meget skade før man begynder at miste liv. Men den er faktisk lidt irriterende fordi det lyder som om den er lavet af palietter når man løber rundt
Så er det man tænker, hvordan ved en voksen mand, hvordan det lyder når man løber i noget lavet af palietter
Rasbred skrev:Mega fedt spil.. netop lavet platin i det.. endte på 85% completion i spillet..
Brugte 45 timer på det ikke sindsygt meget. Men har været lige fede alle timer. Hvor andre Open-World spil har nogen flere "spild timer"
Xainz skrev:Det var virkelig ikke mange timer, når man tænker på et open world rpg.
Det afholder så umiddelbart mig fra at ville give mere end omkring 200 for det...
Erroneus skrev:Xainz skrev:Det var virkelig ikke mange timer, når man tænker på et open world rpg.
Det afholder så umiddelbart mig fra at ville give mere end omkring 200 for det...
Den tankegang fanger jeg ikke helt, fordi det drejer sig om hvor stor underholdningen er i de timer.
F.eks. The Witcher 3 var et super spil, men da jeg var over 60+ timer i det, begyndte jeg at ramme træthed og på det tidspunkt skulle man bare igennem det. Det samme oplevede jeg i f.eks. Farcry 4 og Dragon Age 2.
Open World spil er fantastiske, men mange af dem har for meget "fyld indhold", som jo giver meget spilletid, men er det sjovt at nedlægge monster hule nummer 92 og tårn nummer 54, det syntes jeg personligt ikke. Jeg er ikke færdig med Horizon Zero Dawn, men det er en af de ting som tiltaler mig ved spillet, at det er et open world spil der kan gennemføres på et fornuftigt antal timer og 45+ timer må da siges at være i den pæne ende, og det har en god historie, hvor man ikke skal bruge 50+ timer på at samle blomster.
wMikkel skrev:Hellere 45 timers god gameplay, end 200+ timer hvor der er en masse ligegyldigt og gentagende fyld.
Xainz skrev:Det var virkelig ikke mange timer, når man tænker på et open world rpg.
Det afholder så umiddelbart mig fra at ville give mere end omkring 200 for det...
Cena skrev:wMikkel skrev:Hellere 45 timers god gameplay, end 200+ timer hvor der er en masse ligegyldigt og gentagende fyld.
Helt enig med Mikkel. Jeg dør ofte i open world når tingene begynder at føles som fyld. Jeg vil langt hellere have kvalitet fremfor kvalitet. Og for mig er 45 timer virkelig value for money.
@Xainz
Hvis ikke du vil betale 500 for et spil med 40-50 timers spilletid, så er det ikke mange titler du køber på day one - Hvilket også er helt fint. Jeg betalte 400 kr. for spillet og føler virkelig jeg har fået fuld valuta for pengene.
Havde jeg derimod købt The Order 1886 til 400 kr. så havde jeg godt nok følt mig snydt
Brugere der læser dette forum: Ingen og 140 gæster