Dropdat skrev:Hold da kæft en børnehave. Har der virkelig ikke været en moderator online i 3 dage, som kan rode op i tråden? Lad os da prøve at komme tilbage til emnet, og så tag jeres samtale videre over PB.
Er der altid en timer på missionerne? Eller er det mere i end-game? Er der skills man kan unlocke, eller er ens build bygget op af det loot man samler sammen? Og er det muligt at løbe rundt i verdenen og opdage skjulte ting?
Dropdat skrev:Er der altid en timer på missionerne? Eller er det mere i end-game? Er der skills man kan unlocke, eller er ens build bygget op af det loot man samler sammen? Og er det muligt at løbe rundt i verdenen og opdage skjulte ting?
Unklemac skrev:Jeg er har spillet Monster Hunter 3 Ultimate, Monster Hunter 4 Ultimate og Monster Hunter Generations.
Spørg løs.
Som udgangspunkt er det ikke historien der skal trække Monster Hunter (den er somregl dødsyg), men derimod 14 meget unikke våben som er nemme at gå igang med, men ( iforskellig grad) svære at mestre. Dermed sagt, vil CapCom jo nok have rigtig mange nye spillere med, så derfor er der lagt større vægt på singleplayer delen i World, end tidligere.
Det er ikke Open World. Du har en "base" hvor du kan bygge vågen, ændre udstyr m.m og tage quests. Quests er ligesom i beta.
Soulsborne minder intet om Monster Hunter.
Beta'en er et godt udgangspunkt i hvordan våbene bruges, og et ektremt dårligt eksempel på den fulde Monster Hunter oplevelse. Hvis man synes det med våbene stinker og er elendigt - så er spillet nok ikke for dig.
Hvis man bliver godt bidt af Monster Hunter, så er det nemt at synke 20-50 timer pr. våben (der er somsagt 14).
Beta'en er igen startet, så.... nu det hjem og øve
Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster