Muppetmilker skrev:MS fik zenimax for 7.5 milliarder, så er ikke helt enig i at det er markedets skyld, Sony betalte overpris.
At du så påstår at Destiny er et godt eksempel på hvordan et live service spil skal se ud ved jeg sgu ikke helt om jeg er enig i. Hvis vi udelukkende snakker om at rive penge ind, så ja, men hvis vi snakker om content så er spillet noget rod.
For at opleve alt den kommende expansion har at byde på skal du købe den dyreste udgave, da de billigere udgaver ikke giver adgang til de nye strikes og den udgave koster så svimlende 80 euro på steam(aner ikke hvad prisen er på PS), men det er så uden de 20 euro som det nye season pass koster, hvilket også giver afgang til eksklusive ting.
Udover det har de så tænkt sig at låse adgangen til en hel expansion ( så selvom du har betalt for den, kan du ikke længere spille den), som er en del af den historie den nye expansion drejer om, hvilket betyder at nye spillere for svært ved at sætte sig ind i historien, men oplevelsen for nye spillere har vist været et ringe i længe nu.
Der er ihvertfald plads til forbedring, især hvis man sammenligner det med andre live service MMO's som for eksempel Final Fantasy online.
Vreki skrev:Det kan så nemt glippe. se f.eks. på Anthem som havde næsten alle forudsætningerne og så alligevel endte med et flop der kunne høres vidt omkring.
- Existing Destiny IP + Major new IP
- Can utilize live service experience across PS studios
- Aim to expand into live service games, launch more than 10 by March 2026
- Expand game IP to multiple platforms
- More than 2x first party game revenue by FY25
Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster