Forum

Ps5 forudbestilling hvor ?

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Redman DK » fre 06 nov 2020 11:20

Har ikke hørt om nogen melding fra Power.

Men kan se på min ordre at de vil sende den 19/11, så tror bare de skriver forventet leveringsdato 24/11 i tilfælde af GLS er langsomme til at levere.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf thomsen83 » fre 06 nov 2020 11:54

Redman DK skrev:Har ikke hørt om nogen melding fra Power.

Men kan se på min ordre at de vil sende den 19/11, så tror bare de skriver forventet leveringsdato 24/11 i tilfælde af GLS er langsomme til at levere.


Den kom for en måneds tid siden.

Er der egentlig nogen der har preordered ved Coolshop og fået nogle meldinger fra dem?
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf darkandel » fre 06 nov 2020 12:20

Jeg har :) men har ikke hørt noget endnu, har også en bestilling ved Bilka de har heller ikke meldt noget ud :)
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf thomsen83 » fre 06 nov 2020 12:46

darkandel skrev:Jeg har :) men har ikke hørt noget endnu, har også en bestilling ved Bilka de har heller ikke meldt noget ud :)


Chattede lige med Chris fra Coolshop, han siger at hvis man har en bestilling - er man sikker på at få en til release.
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Jake242 » fre 06 nov 2020 13:09

Har coolshop haft forudbestillinger?
Jake242
Niveau 3
 
Indlæg: 236


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Erroneus » fre 06 nov 2020 13:27

Yup, de lukkede dog ret hurtigt ned, sandsynligvis fordi de kun solgte det antal de var sikre på at kunne få.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Moods » fre 06 nov 2020 15:14

thomsen83 skrev:
darkandel skrev:Jeg har :) men har ikke hørt noget endnu, har også en bestilling ved Bilka de har heller ikke meldt noget ud :)


Chattede lige med Chris fra Coolshop, han siger at hvis man har en bestilling - er man sikker på at få en til release.


Dejligt at høre, så burde jeg få min DE på dagen =)
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf OmarE » fre 06 nov 2020 17:44

Har lige skrevet med Powers kundeservice. De siger at de først får PS5 på lageret d. 20/11.
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf anderton » fre 06 nov 2020 18:12

Er der nogen, der har bestilt i Bilka, som har snakket med dem?

/Anderton
anderton
Niveau 2
 
Indlæg: 111
By: Aalborg


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Vreki » fre 06 nov 2020 20:19

anderton skrev:Er der nogen, der har bestilt i Bilka, som har snakket med dem?

/Anderton


Ja, men nok ikke rigtigt noget der kan bruges i denne sammenhæng.
Jeg havde fat i dem fordi jeg ikke kunne se min ordrehistorik på deres hjemmeside, men jeg fik at vide at det var fordi de havde fået ny hjemmeside og det ikke virkede endnu. Så længe jeg havde en ordrebekræftelse skulle det være i orden.

Men jeg nævnte ikke specifikt at det var om en PS5, det var et generelt spørgsmål om hvorfor jeg ikke kunne se min forudbestilling selv om det stod i ordrebekræftelsen.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Erroneus » lør 07 nov 2020 11:11

En fin video der kigger på nogle af PS5's funktioner, til efter man har læst https://www.pslife.dk/article/playstati ... se-32.html :D

PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Erroneus » lør 07 nov 2020 22:20

Mere Demon's Souls gameplay og snak om mekanismerne, og hvad der tilbydes af grafiske indstillinger, samt klasser. Ser rigtig godt ud.

PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg

+1

Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf Slimjay DK » man 09 nov 2020 09:08

Vreki skrev:
anderton skrev:Er der nogen, der har bestilt i Bilka, som har snakket med dem?

/Anderton


Ja, men nok ikke rigtigt noget der kan bruges i denne sammenhæng.
Jeg havde fat i dem fordi jeg ikke kunne se min ordrehistorik på deres hjemmeside, men jeg fik at vide at det var fordi de havde fået ny hjemmeside og det ikke virkede endnu. Så længe jeg havde en ordrebekræftelse skulle det være i orden.

Men jeg nævnte ikke specifikt at det var om en PS5, det var et generelt spørgsmål om hvorfor jeg ikke kunne se min forudbestilling selv om det stod i ordrebekræftelsen.


Jeg gjorde faktisk det samme, og fik ham til at slå ordren op, og han sagde at han ikke kunne se hvorfor jeg ikke skulle få en. Den stod stadig til levering 19/11 på min ordre. Men nu må vi se :shock:

Fik i bestilt i mens prisen var 3995 ,- ? Den steg jo kort tid efter til 4199 ,- i mens den stadig var på lager.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf darkandel » man 09 nov 2020 11:26

Jeg bestilte den der de ikke havde skiftet prisen endnu der stod den til 6000 kr håber jeg sku ikke de trækker Bilka haha
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby


Re: Ps5 forudbestilling hvor ?

Indlægaf thomsen83 » man 09 nov 2020 11:37

darkandel skrev:Jeg bestilte den der de ikke havde skiftet prisen endnu der stod den til 6000 kr håber jeg sku ikke de trækker Bilka haha


De skrev på et tidspunkt under artiklen at når den endelige pris var kendt - så regulerede de den på salget.
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron