Naughty Dog kæmper for optimal Uncharted 4 oplevelse

Skrevet af: Jesper Thuesen - 5. februar 2015 - kl. 13:40
Del denne artikel:
2 0

Uncharted 4: A Thief's End bliver en af PlayStation 4 konsollens helt store titler og udviklerne fra Naughty Dog kæmper for at levere den bedste oplevelse.

Uncharted 4 er én af de helt store eksklusiv-titler, som Sony kan fremvise på PlayStation 4 konsollen, og udviklerne fra Naughty Dog forsøger da også at få det bedst mulige ud af spillet.

I et interview med GameInformer fortæller Neil Druckmann og Bruce Straley, at det dog ikke altid er lige nemt at få performance og grafik til at harmonere med hinanden. Naughty Dog kæmper blandt andet med frameraten og det er ikke nogen nem opgave at få spillet til at køre stabilt med 60 billeder i sekundet:

Really fucking hard. I mean, but that’s true for any game. It was really hard on The Last of Us Remastered, and that’s a game we have finished, and we knew exactly what the end result needs to look like. Here we’re trying to push the boundaries of what this game can look and do real-time cutscenes, and trying to do sixty (billeder i sekundet), is really hard.

The objective for us is just to make the best experience. Right now we’re trying to push the look, and then we’ll see where we’re at, and we’ll re-assess. We’re constantly making choices throughout production of what’s going to make the game feel best, and look its best.


Foruden framerates blev der også diskuteret photo-mode til spillet, ligesom at hverken Druckmann eller Straley ville udelukke, at Uncharted serien ville udkomme i en såkaldt remaster-udgave til PlayStation 4.
Log ind og stem
0
Der er endnu ingen der har stemt på denne hvis du kunne lide denne nyhed..
Del denne artikel:
Kommentarer
Du skal være logget ind for at kunne læse og skrive kommentarer.